Formular de reclamare /schimbare a mărfurilor

Formular de reclamare /schimbare a mărfurilor

(Completați acest formular și trimiteți-l înapoi numai dacă doriți să reclamați  mărfurile în termen legal,  să schimbați mărfurile sau să vă retrageți din contract în termen de 14 zile. Formularul trebuie imprimat, semnat, scanat și expediat la adresa de e-mail de mai jos sau eventual ambalată în coletul cu mărfurile returnate).

 

Destinatar (vânzător)

Compania:                                Holders s.r.o.

Adresa edificiului:                   Hodonínská 97, 696 03 Dubňany

IČ, DIČ:                                      05381801, CZ05381801

Adresa e-mail:                         [email protected]

 

Consumator

Data efectuării comenzii:             

Numărul comenzii:         

Numărul facturii:             

Persoana de contact:     

Adresa de contact:          

Telefon:                

E-mail: 

Numărul de cont(*):       

* (Pentru expedierea mijloacelor financiare în cazul rezolvării pozitive a reclamației )

 

Comanda

Denumirea produsului:                 

Cantitatea:         

 

Motivul reclamării sau schimbării (descrieți detaliat defectul produsului):










_______________________________                                               _________________________________

Numele și prenumele consumatorului                                    Data și semnătura

 

Informații generale despre soluționarea reclamației

În calitate de consumator, sunteți obligat să dovediți cumpărarea produsului prin intermediul unui document de cumpărare sau printr-o altă metodă suficient de credibilă. În calitate de consumator, nu puteți aplica dreptul de reclamare a defectelor, pe care le-ați cauzat sau despre care ați știut la  cumpărare. În mod similar, pentru defectele pentru care noi, ca vânzător și consumator, le-am indicat ca motiv de reducere a prețului. Vânzătorul nu este responsabili pentru uzura normală a produselor.

Cererile de reclamare trebuie depuse în termen de cel mult 24 de luni. Reclamarea trebuie depusă fără întârziere pentru a preveni extinderea defectului, care în consecință poate duce la respingerea reclamației. Prin informarea la timp despre apariția unui defect, puteți asigura o soluționare fără probleme a reclamării. Reclamarea se consideră soluționată numai atunci când vă informăm despre acest lucru. Dacă termenul legal pentru soluționare expiră, considerați acest fapt o încălcare semnificativă a contractului, care vă permite retragerea din contract.

Aveți întrebări?

Noi vă putem ajuta

Spre consultanță!

[email protected]