Contact

Relatii cu clientii

info@holders.ro

Reclamare

info@holders.ro

Întrebări frecvente

Pentru clienții din întreaga Uniune Europeană - plătitori locali de TVA cu număr de identificare TVA, permitem achiziționarea fără TVA (nu este valabil pentru clienții care cumpără cu număr de identificare TVA ceh).


Condiții de facturare fără TVA

  • Facturarea fără TVA este posibilă numai pentru companiile care nu au sediul în Republica Cehă și care au un număr de identificare TVA verificat în UE.
  • Adresa de livrare se află în afara Republicii Cehe.


Aveți nevoie de facturare fără TVA?

  • Dacă îndepliniți condițiile de mai sus, vă rugăm să scrieți în notele de comandă sau să ne trimiteți un e-mail la info@lacnedrziaky.sk că doriți facturare fără TVA.
  • Pe baza notei sau a e-mailului dumneavoastră, vom verifica dacă sunt îndeplinite condițiile și vom indica această solicitare pe factură.
  • Confirmarea din magazinul electronic va fi generată în mod implicit - adică cu TVA inclus, modificările se vor face manual ulterior.


Vă mulțumim pentru înțelegere.

În cazul unui număr mare de piese, vă vom oferi o ofertă individuală gratuită și fără obligații. 


Vă vom pregăti o ofertă din întreaga noastră gamă în termen de 24 de ore. Trebuie doar să contactați departamentul de vânzare cu ridicata prin e-mail info@holders.ro

Cum să returnați sau să schimbați bunurile

Ați comandat un suport (sau alte bunuri) și nu vi se potrivește? Este prea mare (mic) pentru televizorul dumneavoastră? Nu este compatibil cu televizorul tău sau te așteptai la altceva? Nu disperați!

Vă vom ajuta să schimbați un suport potrivit pentru dumneavoastră, vă vom ajuta cu plăcere să alegeți. Nu facem mare caz de schimbarea articolelor, deoarece știm că un client mulțumit este cel mai important lucru - și asta este ceea ce suntem în primul rând!

Aveți dreptul legal de a returna bunurile nedeteriorate și nefolosite în termen de 14 zile de la cumpărare.

Deci, cum procedați? Este foarte simplu! Trimiteți-ne un e-mail la adresa info@holders.cz, indicându-ne motivul schimbului sau al returnării. Pentru o orientare mai bună și mai rapidă, vă rugăm să atașați numărul comenzii dumneavoastră. Dacă aveți deja un produs pentru schimb, adăugați un link către acest produs. Dacă nu, nu ezitați să ne cereți sfatul. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să alegeți și să găsiți cea mai bună soluție pentru a vă satisface așteptările și cerințele. 

După ce ați ajuns la un acord cu noi, trebuie să ne trimiteți bunurile de la dumneavoastră. Solicităm ca bunurile ambalate cu grijă să fie trimise la această adresă de colectare din România: 

Coletăria.ro (Holders Ltd.)

Packeta Romania s.r.l.

ID: 91969410

Strada Virginia Nr. 4

077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13


Pentru acest transport veți fi taxat cu 19 lei (în funcție de greutatea transportului). Sau vă puteți întoarce direct la adresa depozitului nostru:

Holders s.r.o.

Brněnská 3a

695 05 Hodonín

Czech Republic


La sosire, bunurile vor fi verificate pentru a se verifica dacă sunt deteriorate. Prin urmare, vă reamintim încă o dată să ambalați foarte bine bunurile pentru expediere. După reverificare, noile bunuri vor fi trimise conform celor convenite. 

Pentru o mai bună comunicare, puteți utiliza formularul nostru de schimb/retur. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre pentru mai multe informații.

În cazul plății în avans, este necesar ca plata să fie creditată în contul nostru în termen de 3 zile lucrătoare, în acest timp ținem în stoc produsele din rezervare, după această perioadă, produsele din comandă sunt eliberate către alți clienți, se poate întâmpla ca dacă plătiți mai târziu, produsul să nu mai fie în stoc. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Am primit bunuri deteriorate

Ați primit bunuri deteriorate și ați aflat abia după ce le-ați despachetat? Din păcate, chiar și acest lucru neplăcut se poate întâmpla. Ne cerem scuze în avans pentru această problemă neplăcută și vom aranja o remediere imediată. 

După descoperirea defectului, vă rugăm să faceți fotografii în care acesta este clar vizibil. Vă rugăm să trimiteți aceste fotografii împreună cu o descriere detaliată a defecțiunii la adresa info@holders.ro. Asigurați-vă că includeți numărul de comandă pentru o referință mai rapidă. 

În unele cazuri, putem trimite doar piesa defectă, în altele, mai complexe, este necesară înlocuirea întregului articol. În acest caz, trebuie să ne trimiteți bunurile înapoi. În acest caz, vă vom ruga să împachetați cu grijă bunurile, astfel încât să nu se producă alte daune în timpul transportului. Coletul trebuie trimis la această adresă pentru a fi colectat înapoi în Republica Cehă:

Coletăria.ro (Holders s.r.o.)

Packeta Romania s.r.l.

ID: 91969410

Strada Virginia Nr. 4

077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13


Pentru acest transport veți fi taxat cu 19 lei (în funcție de greutatea transportului). Sau vă puteți întoarce direct la adresa depozitului nostru:

Holders s.r.o.

Brněnská 4286/1b

695 05 Hodonín

Czech Republic


Conform legii, avem la dispoziție 30 de zile pentru a soluționa o reclamație, dar în marea majoritate a cazurilor o rezolvăm în mai puțin de jumătate din acest timp. În cazul în care reclamația se dovedește a fi justificată, vi se vor trimite imediat bunuri noi, fără costuri suplimentare. În cazul în care nu putem accepta reclamația, bunurile vă vor fi trimise înapoi pe cheltuiala dumneavoastră. De asemenea, vi se va cere să plătiți prima taxă de expediere, dacă am stabilit acest lucru. 


Puteți utiliza formularul nostru de cerere de despăgubire. Vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre pentru mai multe informații.

Pentru instrucțiuni complete despre cum să alegeți suportul potrivit pentru televizorul dvs., consultați sfaturile noastre detaliate


Sau contactați consilierul nostru de specialitate, el va fi bucuros să vă ajute gratuit în alegerea dumneavoastră! Trimiteți un e-mail la info@holders.ro.

Am primit un pachet deteriorat

Transportatorul v-a adus un colet/expediere deteriorat? Iată câteva recomandări privind modul de abordare a unei astfel de situații.

În cazul în care constatați că ambalajul este deja deteriorat sau chiar distrus, nu acceptați coletul. Refuzați să acceptați transportul și contactați-ne imediat la info@holders.ro. Vom aranja o remediere și vă vom trimite un nou produs cât mai curând posibil. Ne vom ocupa noi înșine de cererea de rambursare a transportului original la transportator.

În cazul în care decideți să acceptați bunurile, atunci numai cu rezervare. În acest caz, vă recomandăm să faceți cât mai multe fotografii și să luați cât mai multe informații despre transportul deteriorat. În cazul în care bunurile nu sunt acceptate cu rezervare, nu putem rezolva reclamația cu transportatorul. 

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați termeni și condiții.

Aveți nevoie de o chitanță fiscală pentru o comandă și nu o găsiți? 


Întotdeauna trimitem toate facturile prin e-mail de la comandă, așa că vă rugăm să încercați să căutați mai întâi în e-mail, dacă nu o găsiți, scrieți-ne un e-mail la info@holders.ro, scrieți numărul comenzii și vă vom trimite factura prin e-mail.

Magazin - Adresa pentru returnarea mărfurilor

Packeta Romania s.r.l. | ID: 91969410 | Strada Virginia Nr. 4 077096

077096 CTPark Bucharest, Dragomireşti-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km 13

Romania

Cont bancar:

RO23BREL0005600622430100


Retur produse

Cea mai rapida cale pentru a returna un produs este sa completezi si sa ne trimiti formularul de retur:

https://www.holders.ro/formular-de-reclamare-schimbare-a-marfurilor

Dupa ce primim cererea ta de retur vom reveni pe email cu informatii despre pasii urmatori din procesul de retur.


Reclamatii

Te rugam completeaza formularul de reclamatii si sesizari: 

https://www.holders.ro/formular-de-reclamare-schimbare-a-marfurilor


Adresa pentru reclamații:

Coletăria.ro (Holders s.r.o.)

Packeta Romania s.r.l.

ID: 91969410

Strada Virginia Nr. 4

077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13


Companie

Holders s.r.o.

Adresa: Brněnská 4062/3a, 695 05 Hodonín

CUI: 05381801

ID-UL FISCAL: CZ05381801